lördag 21 maj 2011

"You know that feeling you get when you're standing in a high place... sudden urge to jump?... I don't have it."

Igår var det mittfest. Jag säger bara puuuh. 12 flaskor champagne till 20-25 personer till fördrink, sedan sillmiddag med fyra valfria drickor gratis, sedan blev vi utkastade från restaurangen när de stängde, då kom scenografi på att vi hade massa baginboxar från när vi filmade gårdsfesten, så vi gick ner och hämtade dom, begav oss med en portabel musikspelare i en barnvagn till Humlegården och fortsatte festen. Jag var nu rejält berusad så jag var kvar en liten stund, sen tog jag en taxi hem. Dödstrött och full, ville verkligen inte gå ensam hem då tvärs över hela Östermalm. Kom hem, somnade på mindre än en minut. Mådde väl inte fantastiskt när jag vaknade i morse, men nu är det fint!

Gick på bio idag, alldeles ensam. Jag gillar sånt, många har sån fobi för att vara själva - jag älskar det! Satt där och mös för mig själv och såg på Pirates of the Caribbean - on stranger tides. Den var riktigt bra, mycket bättre än vad jag trodde! Ikväll ska jag bara vila, sen imorgon blir det äntligen lite träning igen! Har inte hunnit eller orkat denna veckan, så imorgon är det dags. Funderar på powerwalk på morgonen till simhallen, det vore skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar