lördag 28 maj 2011

Innan-lunch-vila.

Nu är jag trött. Sprang 30 minuter, sedan tar det 20 minuter att gå till badhuset. Gick förbi alla som skulle springa Sthlm marathon, så imponerande. Sedan simmade jag i 40 minuter vilket var så himla skönt. Världens härligaste motionsform! Sedan kom jag ut precis lagom till starten maratonet så jag tittade lite innan jag gick hem, 20 minuter till. Nu är jag jättetrött. Ska snart koka mina lunchägg, sedan städa rummet och kanske gå och handla. Vi får se!


Ikväll ska jag och några kompisar se Melancholia, Triers nya film. Får hoppas den är bra! Är den det minsta som Antichrist kommer jag gå därifrån, den är riktigt sjuk. Jaja, skönt med helg är det i alla fall!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Banérgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar