fredag 13 maj 2011

Lycka.

Idag frågade produktionsledaren, som även är den som "anställde" mig om jag har något sommarjobb. Jag skakade på huvudet och hon frågade vad jag kunde jobba med, vart i landet och sa att hon skulle höra sig för. Jag var nära att hoppa högt av glädje och kasta mig runt halsen på henne, men jag höll tillbaka lite och tackade.

En timme senare ringer min mobil och en mycket trevlig kvinna berättar att hon fått mail om mig och frågar hur min framtid ser ut. Tyvärr är det projektet som hon tänkte på slut ungefär när det jag jobbar på nu slutar, men ändå! Det finns ett intresse för mig! Hon frågade om jag efter Gustafsson är slut kan jobba i Stockholm, hon hade lika gärna kunnat säga månen och jag hade svarat ja ändå. Jag jobbar överallt, gör nästan vad som helst, bara de vill ha mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar