söndag 22 maj 2011

"Jag är namnet som du har på armen, det kommer alltid vara vi"

Igår tvärdog min iPhone när jag skulle uppdatera den. Det kom ett felmeddelande och sedan stod det bara att jag skulle koppla in den i itunes. Det spelade ingen roll hur många gånger jag försökte starta om den, den var död. Jag fick panik, hellre att min vanliga dator dör, min iPhone är livsviktig! Jag kopplade in den i datorn, men den måste ha kortslutit min sladd eller nåt, för itunes hittade inte den. Som tur är hade Fredrik som jag bor med en sladd jag kunde låna, så efter sex timmars terror var den återställd och ominstallerad.

Så i morse skulle jag gå på en promenad. Kom utanför dörren, tryckte upp ipoden och alla mina låtar var borta. Panik! Kan ju inte gå utan musik, så där fick spotify en ny kund. 1 minut senare kunde jag äntligen gå, med ny musik i öronen. Jag lyssnade bland annat på Veronica Maggios Vi kommer alltid ha Paris, en låt som Arash tipsade mig om för några veckor sedan. Den passar oss perfekt, känns lite som vår låt nu. Så fin!

1 kommentar: