tisdag 31 maj 2011

Tacksam.

Tack vad ni är fina allihop! Betyder jättemycket!

Några förtydligande:
1. Jag tänker inte pracka på någon mitt sätt att leva och äta. Jag önskar att jag kunde äta mackor, pommes och glass, men det går inte så då får ni njuta åt mig :)
2. Jag mår absolut inte dåligt om folk äter sötsaker i min närhet, har jag bestämt mig för något har jag ganska stark vilja! Så skäms inte om ni vill ha glass på stan eller på stranden när jag är där, jag vill att andra ska kunna njuta!

För övrigt: efter en vecka utan kolhydrater väger jag 1.6 kg mindre än förra veckan. På gräddost, massa smör och vispgrädde typ. Det mesta är dock vatten, eftersom kolhydrater binder vatten i kroppen som jag nu tappar. Jag dricker ordentligt dock gör att kompensera, lovar!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Banérgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar