onsdag 11 maj 2011

Onsdag morgon.

Min kropp. Den värker. Jag kunde dessutom inte sova igår, typiskt för när man verkligen behöver. Istället såg jag ett avsnitt av Mad men (så bra!) och funderade på de där jobben jag sökt. Hur himla bra jobb de är båda två. Det ena passar in på min dröm, det andra var en exakt beskrivning av mig.

Och mina armar! Mina biceps värker, mina ben värker, jag får nog ha ännu en vilodag innan jag ger mig ut och springer igen. Tur att jag får lyfta och bära tunga saker hela morgonen, lite träning blir det ändå. Roligt att hjälpa scenografi, de har så skojigt jobb. Min syster hade passat perfekt som det tror jag. Inredning fast i jättestor skala. sen blir det enormt många skådespelare och statister, today's gonna be crazy!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Wittstocksgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar