lördag 14 maj 2011

Lägenhetsletarn.

Inspirerad av min lycka igår började jag titta på lägenheter i Stockholm på hemnet. Snacka om att denna staden gjort mig blind direkt. Jag har inte låga krav liksom. Jag vill bo innanför tullarna, gärna på Östermalm eller i Vasastan. Den ska ha högt i tak, gärna med sovloft, den behöver inte vara speciellt stor dock. Gärna låg månadsavgift. So: resultatet.

Jag hittade en hel hög fina lägenheter. "åååh vad billigt" tänkte jag, bara 1 395 000 kr för denna nedan.











"bara 558 kr i månadsavgift, rena rånet! Mitt i vasastan!"

Sen kom jag på att det är nästan lika mycket mamma och pappas hus i Halmstad kostade, och där ingick trädgård och pool. Denna lägenheten är 26 kvm. Haha. Snacka om att ha blivit blind redan... Men visst var den fin ändå? Jag hade inte tackat nej.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Tysta Gatan,Stockholm,Sverige

1 kommentar:

  1. Se bara till att vi kan komma och hälsa på;)

    SvaraRadera