tisdag 10 maj 2011

Jobbletaren.

Igår och idag har jag sökt jobb. Igår hittade jag ett perfekt i Göteborg, idag ett perfekt i Stockholm. Det skadar ju aldrig att söka tycker jag, även om jag kanske inte har alla kvalifikationer. Jag är bra ändå :) så jag söker jobb lite smått, har registrerat mitt cv på några produktionsbolag och tänker på framtiden. Fortfarande ingen större ångest, jag räknar ändå med att få flytta hem till föräldrarna temporärt i sommar. Eller jag hoppas verkligen att det blir temporärt i alla fall, någon gång måste ju det finnas ett perfekt jobb för just mig!

Och idag bar jag min söndriga resväska två km. Riktigt härlig träning, perfekt sätt att starta morgonen, även fast jag inte kunde lyfta armarna sedan på halva dagen för de var helt döda. Benen ska vi inte ens prata om efter min lilla löprunda igår. Skönt att ha kommit igång igen, jag glömmer alltför lätt bort hur skönt det är att träna. Och sen började jag kl 11 idag och vi har filmat ute hela dagen. Riktigt rolig dag, jag älskar min praktik. Imorgon är det festscen, så jag börjar riktigt tidigt för att kunna hjälpa till. 7:30 ska jag vara på jobbet, lovely! :) I detta härliga vädret är allt underbart!

1 kommentar: