lördag 28 maj 2011

Dagens middag:

1,5 ostfralla från igår. Ordentligt med bregott och ost. Tänk en vanlig portion och multiplicera med tre ungefär. Minst.
Ca 1 dl turkisk yoghurt, sån där man köper hinkvis. Några frysta hallon och blåbär, blanda ordentligt, smakar som glass nästan!


Detta åt jag vid 18 och jag är fortfarande inte hungrig och det har snart gått sex timmar. Jag som alltid är hungrig! Sjukt. Åt yoghurt till frukost också, med några valnötter då. Babybell innan och efter simningen och sedan tre kokta ägg med salt och massa bregott till lunch. Imorgon ska jag köpa lite gott kött, kan ju inte gå och bli vegetarian när lchf typ går ut på fisk och nötkött haha. Och grädde. Dock har jag fortfarande ett sötsug, men jag står emot. Åh, vad dum jag var som började förra veckan - never again!

Förresten: Melancholia var inte alls bra. Inte alls. Hade jag sett den hemma hade jag stängt av. Se den inte!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Banérgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar