måndag 23 maj 2011

Måndag.

I morse hade jag tänkt gå en runda innan jobbet. När klockan ringde 5:50 och regnet smattrade på rutan blev jag verkligen jätteledsen. Sååå synd att jag fick sova en timme till. Istället simmade jag efter jobbet. Nu är jag helt slut, blir alltid det av vatten. Jobbet var roligt idag, alla diskuterade mittfesten och enades om att den var enastående. I agree, den var skoj! De modigaste hade fortsatt till långt efter två, jag är glad att jag gick hem vid midnatt dock.

Imorgon ringer klockan 5:50 igen. Better luck this time. Sen måste jag skynda mig och köpa vin efter jobbet till vår slatetävling, en flaska per gissning. En slate är en bildinställning, och vi ska gissa hur många hela serien kommer bestå av. Halvtid och vi är uppe i 489 tror jag. Ganska många...

Nu ska jag sova och imorgon börjat jag om. Om jag lärde mig något förra veckan så var det att jag kan tydligen inte hantera socker längre, så nu blir det nolltolerans igen + att jag ska försöka hålla ner kolhydraterna ordentligt. Mindre sötsug då vilket är skönt! Here we go!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Banérgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar