onsdag 25 maj 2011

Mitt liv i bilder.

Min bloggapp har inte funkat riktigt på sistone, bildfunktionen är nere. Så här kommer lite bilder från veckan som gått:
Citat från boken jag fick av Arash. Så himla gulligt!
I fredags var det fantastiskt väder och jag glömde smörja in mig. Var utomhus hela dagen. Så här såg mitt bröst ut när jag kom hem efter mittfesten. Oj då...
På lördagen gick jag in till stan och hamnade bredvid ett "vi älskar Jesus"-tåg. Fick lite ångest, folk kunde ju tro att jag tillhörde dom! Avvek så fort jag bara kunde.
Jag har köpt nya löparshorts! Insåg att hellånga löparbyxor börjar bli lite för varmt nu och jag vill ju inte sluta motionera bara för det. 99 kr på H&M, perfect.
Mina tår! Visst är de fina? Och inte ens mitt plåster får jag vuxenpoäng för. Men Bamse är ju så söt.
I måndags bjöd scenografi på chokladbollar. Fru Lundkvist är en karaktär i serien, och i fredags "lånades" det visst lite punsch från hennes rekvisita. Jag är oskyldig, som alltid. Dessutom bjuder de alltid på punchrullar, men nu fick det vara nog kände väl de flesta i måndags. Hujedamig.
Fin bild och citat från bloggen Love is a letter sent thousands of times.
Min kvällsmat idag! Kesoplättar med turkisk yoghurt och bär. Så gott och mättande, dessutom blev det över till frukost imorgon. Mums.

Recept Kesoplättar 2 portioner:
250 g keso
2 msk fiberhusk (finns bland glutenfria varorna)
2 ägg
salt

Blanda alla ingredienserna ordentligt och stek sedan i smör på låg värme (jag hade på 5:an av 12) och servera sedan direkt. Jag hade i lite kanel i smeten också, det blev gott, de är riktigt nyttiga och kan serveras med lite allt möjligt. Typ grädde (jag orkade inte hitta vispen haha).

Näringsvärden för 1 portion:
Kalorier 194
Protein 22 g
Kolhydrater 3 g
Fett 11 g

Imorgon börjar vi 7:30 och på eftermiddagen flyttar vi ut från Valhallavägen. Sen blir det "rock'n'roll"-perioden som den kallas, för nu ska vi börja filma över hela staden. Jag blir utmattad bara jag tänker på det, tänk så mycket hemska ljud som jag ska försöka stoppa... och nyfikna som ska fråga och sånt där. Pust och stön. Men skoj är det ändå!

1 kommentar:

  1. Men fy vad du bränt dig!! Måste gjort ont...?
    Hoppas det går bra med flytten idag :)

    SvaraRadera