fredag 27 maj 2011

Kolhydraterna goes bye bye.

Snacka om att min kropp motarbetar mig idag haha. Den är rent ut sagt asförbannad på mig för att jag inte trycker i mig stärkelse längre, och gör allt för att jag ska falla tillbaka genom att ge mig huvudvärk och göra mig trött. Jag ser det som en utmaning dock och blir bara mer inspirerad!! Haha, i will not ge upp! Så jag käkar ostrullar med smör när de andra äter mackor, som sagt, jag får ju bara äta det godaste! Inga dumma kolhydrater i min kropp. Om några dagar är det över, ska bara ta mig igenom detta. Dessutom vet jag att jag skulle bara må ännu sämre om jag tog en macka, så det är bättre att stå ut.

Update: tog en kaffe med hälften mjölk, det var nästan gott och tog bort huvudvärken. Ha, mig kan ni inte lura!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Bråvallavägen,Nacka,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar