tisdag 31 maj 2011

Födelsedagspresent!

Idag är jag ett ton lättare. Ingen ångest eller nånting. Skönt är det! Jag kan aldrig igen "fuska" för nu vet så många om det, det går inte att komma undan. Skönt som sagt!

Hade en intensiv dag på jobbet, från 06:15-16:30. Då var jag trött kan jag meddela! Jag längtar så efter helgen, jag behöver få sova och vila lite. Efter jobbet köpte jag en födelsedagspresent till mig själv från mamma och pappa. Världens dyraste matlåda, men den har en inbyggd kylklamp så man behöver ingen kylväska! Helt perfekt och den fick bli min. I rosa såklart. Finns även i fler färger på Designtorget. Ska ju åka tåg på torsdag och behöver ha med mig middag, så då kommer denna väl till pass. Ska göra wraps, god och smidig tågmat.
Läskig jag ser ut! Zombieöga.

1 kommentar: