måndag 9 maj 2011

Måndag.

Oj vilken trevlig helg jag har haft. Så sjukt tråkigt att Arash åkte idag dock, jag önskar så att vi alltid kunde bo ihop. Vi sa hejdå imorse när jag börjat jobba, vilket nog var tur för då kunde jag inte gråta så mycket :) bara lite blänk i ögonen... Vi har gått och gått och ätit massa god mat. Det har varit jättemysigt.

Idag filmade vi utomhus, det var jätteskoj! Jag fick ju äntligen vara med och se lite, vilket var skoj. Dock har jag bränt mig lite, var ju utomhus i solen hela dagen. Tur att jag ändå tänkte på att smörja in mig på morgonen, annars hade det varit illa. Och vi fick sluta tidigare, och sen gick jag hem och sprang en runda. 4,5 km, det var asjobbigt men jag är så stolt att jag orkade, har inte sprungit på jättelänge. Nu är jag SÅ trött dock. Imorgon börjar jag 11 och jobbar till 20, det blir skönt med lite sovmorgon (även om jag funderar på en djurgårdspromenad på morgonen). Knäppskalle är jag.

Åh, och jag fick skriva autografer idag! Vi hade massa barnstatister med och de tog auografer, det tyckte jag var roligt!


Söt pojkvän i snygga solglasögon.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Wittstocksgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar