fredag 27 maj 2011

Springa simma gå. Triathlon nästa?

Dagens i-landsproblem:

Nu har jag inte tränat på två dagar och är så sugen på att köra igen. Men vad ska jag välja? Simma eller springa eller powerwalka eller en kombination? Det borde bli simma eftersom badet jag går till stänger på måndag för sommaren, då öppnar ett utomhusbad istället. Jag litar inte på den svenska sommaren hittills! Fast jag längtar iför sig till Simstadion i Halmstad. Vakna på morgonen, på med baddräkt och shorts, springa ner dit (knappt en km), simma en stund och sedan springa hem igen och äta frukost. Vilken perfekt start på morgonen!

Men hur som helst. Det kanske blir en liten springtur först, sedan hem och hämta väskan och dra till badhuset. Det vore fint :) så blir det nog! (om jag ens kommer dit, det är ju Sthlm marathon imorgon och mitt badhus ligger vägg i vägg med stadion där de startar och slutar. Hmmmm... det löser sig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar