måndag 16 maj 2011

Stinker klor.

Dödstrött! Jobbade 8-18:30 idag, vi var lite sena så det blev en timmes övertid. Sen skyndade jag mig till badet och 18:45 låg jag och plaskade iklädd bikini för första gången i år. Det var så himla skönt att simma, även om jag saknade musiken som alltid får komplettera mina träningsstunder vanligtvis. Jag simmade i 45 minuter, jag räknade ut att det borde blivit 1500 m men kan ha fel. Jag var dock irriterad på alla vägblockar, jag simmar ganska fort och blir irriterad när folk inte håller mitt tempo haha. Strax efter åtta var jag hemma, slängde i mig lite mat (massa gottiga proteiner) och såg på project runway med Lillemor.

Imorgon börjar jag 8, segt. Då ska jag ju vara där 7:30 allltså, för att hinna allt innan vi börjar. Och på onsdag fyller jag 25. Sjukt. Det känns så konstigt, inte åldern men födelsedagen. Att fira alldeles själv utan varken familj eller pojkvän. Det blir konstigt, får nog försöka låta bli att tänka på det helt enkelt, födelsedagen får jag fira på midsommar med familjen istället!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Wittstocksgatan,Stockholm,Sverige

1 kommentar:

  1. Vi gör ett ordentligt firande i sommar, gumman :-)

    SvaraRadera