onsdag 15 december 2010

Vetenskaplig Uppsats.

Jag och Gerda är nästan helt helt klara med uppsatsen nu. Bara en pytteliten del kvar. Det är skönt. Vi har varit duktiga. Eller ja, speciellt Gerda kanske, men ändå. Jag har varit lite duktig också.

Senast söndag ska den vara inlämnad så som den ser ut då, man behöver alltså inte vara färdig, och på tisdag har vi textseminarium och mini-opponering på varandras uppsatser. Direkt efter det åker jag tåget hem! Vilket betyder att jag förmodligen är hemma runt julafton om jag har tur, jag litar inte riktigt på SJ. Sen den 5 januari åker jag tillbaks upp hit och då är det en vecka kvar till den ska vara klar och inlämnad. Gott om tid, men det är skönt att slippa stressa.

1 kommentar:

  1. Åh vad jag blir sugen på att ut och resa igen nu! Det är ju så kul! Har du inte glömt att fylla i Lettland på din karta förresten?
    puss!

    SvaraRadera