fredag 3 december 2010

Sömnstörd.

Jag kommer inte ihåg när jag började bli sömnstörd, men jag har haft svårt att somna så länge jag kan komma ihåg. Så fort jag lägger mig ner i sängen så är det obekvämt och jag måste byta position ungefär varannan minut. Det blir väldigt svårt att somna då. Jag är helt övertygad om att det är helt och hållet psykiskt, men hur bryter man något som styrt ens liv i så många år?

Dessutom kan jag absolut inte sova om jag ligger för trångt, om det är ljust, om jag hör ljud eller om det är minsta lilla som stör. Väldigt romantiskt verkligen, när Arash vill somna och kramas så vrider jag mig som en mask, kryper ut mot kanten och vänder ryggen till för att få mer plats.

Jag är en så bra flickvän.

En sommar kunde jag inte sova på flera dagar, vilket var väldigt jobbigt av uppenbara skäl. Så jag tog en helt naturlig sömntablett som vi hade hemma. Den innehöll en ört som enligt Fass kan reagera negativt med p-piller.

You don't say.

Jag låg på toa hela natten och spydde. Dagen efter tog jag två glas rödvin till middagen istället och sov som en stock hela natten. Mycket bättre medicin!

För oinsatta är detta en helt vanlig bild på hand i säng med fjädrar. Men om man vet att det är en promopic för nästa Twilight film: Breaking Dawn så får den en heeelt annan betydelse...

2 kommentarer:

  1. Hahahaha :)
    (jag skrattar åt bilden och alla dumma tankar som poppade upp i huvudet. OCH lite också av lycka över att jag nu kom på att Eclipse släpptes idag! Tur att Linnea åkt ur Idol, så kan jag se den med gott samvete ikväll)

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa! Jag längtar till nästa film, fick fnissattacker när jag såg bilden första gången :D ääääntligen!

    SvaraRadera