söndag 12 december 2010

La Kår.

Igår var jag på kåren för första gången på flera månader. Det var roligt, trots att vi fick köa i 45 minuter i alldeles för många minusgrader. Helt löjligt att det ska ta sådan tid, det var inte ens mycket folk framför oss! Men vakten gillade mitt namn, han upprepade mitt efternamn 5-6 gånger och sen sa han "faan vilket coolt efternamn!" haha. Då blev jag lite gladare igen, trots att jag inte kände mina tår.

Väl inne såg vi på ett jättebra band som heter Hannover Bob och hade skoj. Det var mycket folk där, fast inte så många jag kände. Jag kommer ihåg när jag gick första året att jag tyckte det var konstigt att man så sällan såg de som gick åren över oss där. Nu förstår jag varför... när man väl hinner orkar man inte, men den mesta tiden finns det bara andra saker att göra. Dessutom kostar det ju pengar denna terminen att gå dit, eftersom kåravgiften numera är frivillig.

Men det var skoj i alla fall, sen gick jag och Arash hem och såg på ett avsnitt av Entourage (åh, älskade LA) och sen somnade jag på tre sekunder. Trött som alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar