måndag 27 december 2010

Juldagarna.

I natt drömde jag om gnäll. Jag hörde detta gnället fast jag och Arash var på tågluff i Paris och det slutade aldrig. Till slut vaknade jag av att det var Hvita som stod utanför min dörr och ville komma in. Gnällhunden! När jag öppnade blev hon överlycklig, slickade mig snabbt på knät innan hon hoppade upp och la sig på min plats i sängen. Den var säkert varm och go. Jag fick lägga mig på den kalla halvan, utan täcke för det låg hon ju på. Hopplös!


Juldagsmorgonen. Då skulle hon också sitta nära på morgonen.

Annars har julen varit fin. Massa mat, godis och julklappar. Farmor tyckte synd om mig för att jag fick så lite, men det var nog mest mängden hon tänkte på för jag fick en jättefin symaskin! Den blev jag himla glad för. Ingen groddräkt dock, men det kanske jag kan sy själv nu då?

Och så har jag lusläst varenda klädesinlägg Sandra i bloggen nio till fem skrivit de senaste dagarna, tycker hon ser så cool ut. Hennes julaftonsklänning är typ det finaste jag har sett. http://rodeo.net/niotillfem/

Och så har jag åkt pulka och sett på tv och sovit och handlat ett par vinterskor och så har jag träffat Jennifer och emma och jossan och Thomas och min gamla showkonståkningstränare Helen. Tydligen har de startat en träningsgrupp för oss som slutat åka och tävla, himla synd att jag bor så långt borta, verkligen... Kan nog knappt hoppa enkelhoppen längre. Pinsamt!

Och så har jag lekt med buspojkarna och lagt pussel och ätit ännu mer mat. Julen är fin.


En pojke som snällt ser på Lilla kycklingen, och en som absolut ska vara exakt där storebror är hela tiden.


Pusselläggande. Engagerar hela familjen!


Iskall vinterpromenad.

Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Sondrumsvägen,Halmstad,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar