onsdag 1 december 2010

Dag 13 – Den här veckan.

Måndag: Jag slappade. Rejält.

Tisdag: Jag slappade ännu mer.

Onsdag: Hade seminarium på morgonen om uppsatsen, det gick bra. Sen var jag och Gerda i stan och delade ut lappar om vår filmvisning. Hoppas vi får napp! Vi har även skrivit ihop enkäten till visningarna. Nu sitter jag i soffan och äter juleskum och ser på Buffy. Som vanligt alltså!

Torsdag: Jobba lite på uppsatsen, men mest slappa förmodligen. Jag lever ett sjukt hårt liv för tillfället.

Fredag: Baka pepparkakor med grannarna Toby och Jossan. Skoj!

Lördag: Inga planer.

Söndag: Julmarknad vid gruvan! Ska bli skoj! Men jag kommer bli grymt besviken om de inte har älgkebab i år också, den var supergod förra året.


Som sagt, jag har det väldigt stressigt just nu. Nej, men det är skönt att få vila ordentligt. Denna hösten har varit intensiv så några veckor med lugnt är bara bra. I like it!

3 kommentarer:

  1. Inget pepparkaksbak för oss i år?! Det är tradition ju. Du och jag kavlar och sliter och mamma bara glider omkring och flyttar lite plåtar... :P

    SvaraRadera
  2. Vi kan baka pepparkakor ändå! Den 22:a eller 23:e :) i år ska jag vara ansvarig för plåtarna!

    SvaraRadera
  3. Haha, då ska du få jobba Cecilia för att bära plåtar är slitigt kan jag lova ;)

    SvaraRadera