fredag 31 december 2010

Happy New Year.

Tänk att det är nyårsafton redan. För ett år sedan var jag i Falun och bakade muffins för fulla muggar. Sen var det stor fest i Svarta Havet i skolan och jag fick en nyårspuss från Arash. Efter den kvällen räknar vi oss som ett par, så idag firar vid ett år. Grattis till oss! Dessutom firar vi sex månader som sambos imorgon, det är inte illa!

26 våningar upp i Rigas finaste bar, en liten puss där också.

Så idag ber jag till SJ-gudarna att tåget jag ska åka med går och kommer fram i tid, jag vill inte sitta fast någonstans på nyår. Och så ska jag packa, fast missar jag något gör det inget för på söndag ska mina föräldrar träffa Arash mamma för första gången. Spännande!

Gott nytt år!
Hoppas alla önskningar slår in och att 2011 blir det bästa året någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar