torsdag 30 december 2010

Slutkörda.

Jag fick visst sova bredvid Emil i natt. Han låg mitt i bäddsoffan och jag tryckt mot kanten, men han sov så gott hela natten. Halv åtta vaknade jag av att han suckade och pustade och vände på sig, då kände jag att okej då, då får jag väl också vakna då. Så vi läste bernard och bianca och låg och pratade. Vid åtta fick vi nog så då hämtade jag "Musse räddar jultomten" och så såg vi på den. En minut senare kom lillen också springandes. Sötisar.

Nu är vi helt utslagna här hemma dock, det är intensivt med småbarn. Det kommer nog dröja ett tag tills jag skaffar en såndär haha.


En trött Hvita och en sovandes Viktor.

Och imorse åkte vi pulka, dålig ide att duscha innan kan jag säga, var helt genomsvettig efter att ha sprungit upp och ner i backen. Dessutom har vi en väldigt parningssugen hund med oss, det var nära att det blev en liten Hvita/Xavi-blandning imorse...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Sondrumsvägen,Halmstad,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar