lördag 18 december 2010

Gårdagen i bilder.


Vår julhörna. Igår lade jag fram Arash julklappar, han blev som ett barn och ville öppna nuuuu.


Men först åt vi lite pizza. Han och Mats tog varsin panpizza. Den var helt gigantisk! Nej, ingen av dem orkade hela.


Sen spelade vi ett parti risk i fem timmar. Till slut fick jag 72 arméer i en omgång och krossade dom! Ha! I'm the queen of the world!


Nu snöar det igen. Eller fortfarande. Och i natt drömde jag om praktiken, det var en annan praktikant där som var arg på mig för jag hamnade högre än henne, så hon följde efter mig och slog på mig. Framför alla, och ingen reagerade. Och sen träffade jag han som spelar cornelis, han skulle vara med i skavlan som helt plötsligt spelades in i Göteborg. Very weird.

Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vasagatan,Falu,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar