söndag 5 december 2010

Julmarknaden i bilder.

Kallt och snö och mycket folk.

Mina folk. Det var jag, Arash, Tobbe, Jossan, Lasse, Marie och Mats.

Ännu mer folk.

Vi träffade tomten! Fast ingen av oss vågade gå fram till honom. Sen diskuterade vi att tomten blev röd för att någon reklamsnubbe på coca-cola bestämde att han skulle vara röd. Det är lite sjukt.

Vi satt ute och åt älgkebab. Det var sjukt kallt. Arash, Lasse och Marie. Marie är från Torsby och säger saker som "heeem" istället för hemma, "taaax" istället för taxi, "duuusch" istället för duscha och sånt. Det är gulligt.

Jag köpte en väska som direkt fick en egen krok innanför dörren. En gammal kameraväska, visst var den fin?

Mina ben var illröda när jag kom hem och fötterna var inte lite kalla. Det är då man är tacksam för ett badkar.

1 kommentar: