måndag 6 december 2010

Chocoladebollen.

Jag och Arash gjorde chokladbollar idag. Tror nästan aldrig jag gjort det förut. Det var gott.


Mina är de fula men goda med kokos, han har gjort de fina men mindre goda med pärlisar.

Sen såg vi på en film som hette North face. Den var tysk och handlade om bergsklättrare. Den var bra, väldigt snygg fast hemskt sorglig. Sen såg Arash på behind the scenes och sa att han kan också göra såna bilder. Jo men förmodligen. Green screen + typ fem olika bakgrundslager i varenda bild. Man blir ju utmattad för mindre.

Och nu ska jag sova. Trött. Tänkte bara visa en till bild. Mamma är alltid så avundsjuk på att mitt hår är lite halvt självlockigt. Hehe.


Såhär kan mitt hår se ut när jag lite slarvigt satt upp det och verkligen inte lockat det. Som sagt, hehe. Fast jag ska inte säga något, jag hade hellre skippat lockarna och haft bra syn som resten av familjen...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Promenaden,,Sverige

2 kommentarer:

  1. Har du aldrig gjort chokladbollar förut? Men! Så gott och så enkelt. Vad är du för en konstig typ? ;)

    SvaraRadera