måndag 20 december 2010

Lilla julafton.

Jag är ledig idag igen. Jag ska läsa igenom en annan grupps uppsats, vi har seminarium imorgon. Jag ska även försöka hålla koll på om några flyg från Heathrow lyfter till Arlanda, Gerda har varit i London över helgen och jag skulle verkligen uppskatta om hon också kom imorgon. Hoppas hon kommer hem! Och så ska jag packa så klart. Där är den viktigaste frågan mest hur stor väska jag behöver ha med mig.

Men just nu sitter jag här och lyssnar på Taylor Swift. Igår hade jag och Arash julklappsutdelning och jag fick ju då officiellt biljetterna till konserten. Har jag nämnt hur mycket jag längtar?


(Back to December - låten om Taylor Lautner som spelar Jacob i Twilight.)


I vår bekantskapskrets här uppe i Falun har vi även en väldigt duktig konstnär vid namn Sebastian. Han läser manus, men kan rita helt fantastiskt fint. Jag och Arash har flera gånger pratat om att få honom att rita något åt oss, och i julklapp hade Arash fixat det åt mig.

Visst är den snygg? Så otroligt duktig, ser ni vem det är? Nu förstår jag varför Arash frågade vem min favoritkaraktär i Harry Potter är för några veckor sedan...

Av mig fick Arash sin efterlängtade Avatar på bluray, nästan exakt ett år efter vi såg den ihop för första gången.

Och så fick han en rakhyvel. Vanliga rakhyvlar tar knappt på hans hårstrån så nu fick han en ordentlig. Och ja, det var en pik... :)

Och i julklapp önskar han sig en LP-spelare, så jag hade köpt upp en massa skivor på blocket. En hel del skit, men också många guldkorn. Madonna, Whitney, Michael och en av mina och Arash favoritlåtar: Chris Isaak - Wicked Game.

Nu får vi bara hoppas att han får spelaren också... men återigen, inget slår mina biljetter. Lycka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar