onsdag 15 december 2010

Risk, dag 2.

Jag och Arash har spelat risk idag igen. Det är så himla roligt, speciellt eftersom jag vann. Om någon fortfarande inte kommit på en julklapp så är ett strategiskt brädspel som man kan vara två på ingen dum ide! :)



Åh, älskar man inte bara sista veckan innan jul? Ett överflöd av pengar. God mat varje dag (igår: makaroner och köttbullar till lunch, makaroner och falukorv till middag. Idag: makaroner och falukorv till lunch, makaroner och köttbullar till middag. Mums!) härlig iskyla utomhus och inget bra på tv. Ääääh, jag är inte bitter :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Promenaden,,Sverige

1 kommentar:

  1. Haha, ja veckan före jul är ju underbar både pengamässigt och matmässigt. Jag snålar och rensar ut mitt kylskåp och skafferi just nu. Härligt. Ska bli skönt att åka hem i morgon. Och här är fruktansvärd snöstorm och jag måste in till stan och till biblioteket, har verkligen ingen lust med det alls...jaja. Ses under jul hoppas jag!? puss!

    SvaraRadera