måndag 6 december 2010

Sammanträffanden.

Tidigare idag skulle jag gå upp till Lugnet då jag insåg att Arash glömt sina nycklar när han gick till sin körlektion. Jag traskade hem till våra grannar för att lämna de där, men Jossan jobbade och Tobbe skulle precis gå till skolan. Det var bara för mig att gå till bilskolan och lämna de där så han skulle komma in.

Jag går ut på gatan precis vid vårt kvarter, lyssnandes på musik och lite halvstressad. I ögonvrån ser jag en grå bil där det står "TM trafikskola" på. Tittar upp och där i sitter Arash. Vilket sammanträffande. Jag gestikulerar lite smidigt, ger honom nycklarna och ber sedan om ursäkt för att jag avbröt deras lektion. Otroligt smidigt dock, skönt att slippa gå den omvägen.

Sen var jag och raggade medieelever på en gymnasieskola till vår testvisning. Gick ganska bra tror jag. Nu gäller det bara att folk kommer också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar