måndag 13 december 2010

Dag 23 – Det här får mig att må bättre.



  • Arash som gör "masken". (han ropar mask och står på huvudet i sängen...)
  • Videon ovan.
  • Brittany i Glee. Kan inte förstå att So you think you can dance dissade henne, sen blev hon Beyonces dansare och nu är hon en av de bästa karaktärerna i Glee. Coolt! Nu ryktas det i för säg att hon ska spela Buffy i en ny film, det gillar jag dock inte. Man gör inte om Buffy!!
  • En riktigt bra film, typ Into the wild eller Hitta Nemo.
  • Pepparkakor.
  • Taylor Swift. Längtar så till konserten den 9 mars nästa år!
  • En häftig dansföreställning. När jag gick i 3:an på gymnasiet såg jag dansarnas slutprojektsföreställning nästan varje dag i en vecka, var helt överväldigad över hur bra den var. Tatuerade älvan på fredagen i den veckan, direkt efter åkte jag och min kompis till skolan för att se det en sista gång. Åh, vad bra den var!
  • Att resa och se nya saker. Har jag nämnt att tågluffen i somras var bland det bästa jag gjort? Trots att det var jobbigt ibland, gud vad skoj det var.
I videon: Brittany (Heather Morris) från Glee som dansar Single Ladies med Beyonce. Coolt! Titta på videon längst upp också så ser ni vad duktig hon är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar