tisdag 21 december 2010

Jävla SJ.

Jag åkte från Falun 13:30 med sj så klart. Allt gick bra fram till katrineholm. Där var det totalstop. Två timmar försenade, i världens iskyla. Och sen, okej väntan på detta. Då säger de att tåget inte längre ska gå hela vägen till halmstad, utan vi som ska dit får ta en jävla buss!! Jag är så arg!! Graaargh.

Ett plus dock. Jag har noll kr på kontot, verkligen. Dock sjukt godissugen så jag gick till bistron för att se om jag fick köpa godis för sjpriopoäng. Han i kassan sa att jag hade 2400 poäng så jag frågade hur mycket godis det gav mig. Han bad mig ta vad jag ville ha och så skulle vi se. Jag tog fyra såna där små chokladkakor och tog till kassan. Han tittade på dom en stund, sen sa han "äh, ta dom." what? Han såg jätteirriterad ut innan det så jag blev jättechockad, men glad. :) det finns snälla personer i denna värld!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Laxå,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar