tisdag 7 februari 2012

En dag på jobbet.

I morse var jag lite trött.

Person: Is H not coming in today?
Jag: No, han jobbar hemifrån, he said something about att han distraheras too much here.
Person:  
Jag:
Person:
Jag: I think I'm going to get some more coffee... and try to remember to only speak one language at the time from now on.


Idag fick jag en gigantstor monitor. Känner mig viktig. Så nu kan jag kolla landslide på repeat på en skärm och jobba på andra. Det var nog det som var poängen med monitorn tror jag. 
Och så laddade jag hem spotify för det kan ju vara skoj. Första artisten jag kollar upp:
Svenska spotifylyssnare har bra Glee-smak. MEN: We are young är en annan version än den jag har i min iTunes!! WHAT!? Naya sjunger solo, det gör hon inte i min version. Måste. Hitta. Nu. Detta var ju helt fantastiskt. Hallå repeat på bara den låten.

Här är den: JAG DÖR VAD BRA!! Jag har seriöst rysningar över hela kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar