lördag 18 februari 2012

Min lördag.

1. Jag trodde step 1 innebar att det var typ för nybörjare. Jag har ganska bra koordination tycker jag. Jag hade fel. Oj, vad jag aldrig kommer göra misstaget att gå på det där fler gånger, dels var det skitjobbigt och jag hängde inte med för fem öre.



2. Sedan åt jag tacos och det var megagott, och sedan hade jag köpt efterrätt! Jättestora jordgubbar. GOOOTT! De sålde dom på mitt ica ganska billigt, och de smakade massor, inte sådär vattnigt.


3. Och jag har köpt nytt balsam som gör mitt hår väldigt lockigt. Jag gillar det!


4. Och sedan såg jag detta och dog lite av skratt. "I hate that". Haha. Stackarna, vilka frågor de får. Iqbal spelar Principal Figgins alltså. I Glee. Och han shippar inte Pezberry, men Brittana. Jag gillar honom.


 Och ja, det var nog min dag. Nu melodifestivalen på tv:n och final cut på datorn. Och melodifestivalen är JÄTTEDÅLIG i år. Jag skäms.

Uppdatering: Förutom Molly Sandén. Hon var bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar