fredag 10 februari 2012

Did you know that dolphins are just gay sharks?


1. Hemlig! Men maila mig på ceciliaalvbring@hotmail.com så kan jag skicka mitt namn. 

2. A little something I'd like to call förnekelse. Första säsongen går ju på tv nu (Madonna-avsnittet gick igår, torsdag) så titta och iaktta Santana och Brittany. Hur ofta kramar de varandra, rör vid varandra, håller handen? I varenda scen. There you go. De var alltid ihop, men för att slippa rykten ingen 16-18-åring på high school vill vara med om så dejtar de båda typ alla killar i hela skolan. The Nile isn't only a river in Egypt (funkar bättre när man läser det högt dock... The Nile liksom, denial...). Därför hade hon sex med Finn (till tonerna av Like a virgin - brilliant!), det gav henne makt att göra vad hon ville, för ingen skulle ju kunna tro att hon var gay om hon var med alla killar i hela skolan. Men var hon någonsin kär? Nej. Eller ja, det är min lilla lätta analys i alla fall.

Åh, en av mina favorit-Brittana-scener. Deras dubbeldejt med Finn från avsnittet innan Madonna. Santana säger "You buy us dinner and we make out in front of you, it's like the best deal ever." - vilket de ju fortfarande inte ens gjort, hello tisdag - 46 (!!!) avsnitt senare. Och så Brittany's klassiska "Did you know that dolphins are just gay sharks?"replik. 



UH OH, nu började first listen friday. Goddammit. Hejdå tumblr till tisdag. I'm gonna miss you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar