fredag 17 februari 2012

Ni kan vara lugna, efter detta avsnittet har de uppehåll i SJU veckor. Då ska jag vara tyst. Kanske.

UPPDATERING: DET FINNS EN VIDEO på What doesn't kill you (Stronger)!!! Kill me now.


First Listen Friday. Först släpper de fem av de sex låtarna. Självklart så håller de ett tag på The Trouble Tones låten eftersom folk ser mest fram emot den. Jag är inte speciellt imponerad av de första fem låtarna. Jag gillar inte The Warblers och helt ärligt, New Directions Fly/I believe I can fly var inte heller speciellt bra, trots att Naya rappar. Okej, jag tycker den är dålig. There, I said it!


SEDAN. SLÄPPER. DE. DEN. SISTA. LÅTEN.


What doesn't kill you (stronger). Och de låter Heather sjunga. Kill me now. Haha. Fattar ni? För de sjunger kill... Hur som helst, den är så bra!! Lätt i klass med alla deras andra låtar, till och med Rumor has it/Someone like you. Lyssnaaaaaa! (nedladdningslänk, ssshhhhh.)



Min reaktion:





Källa: Sneak Peak: On my way





Och eh, extrem spoiler här efter. VARNING.




Harry Shum Jr (som spelar Mike) lade ut den här bilden häromdagen på twitter i ungefär 2 minuter innan han tog bort den igen.
Kill. Me. Now.

Om de dödar Quinn, eller ens låter henne vara med i en bilolycka och lämnar oss i sju veckor med en cliffhanger kommer jag bli mycket ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar