måndag 27 februari 2012

Meryl Steep could play princess Estelle and I'd believe her.

I morse tutade en bil irriterat på mig när jag gick på ett övergångsställe, sedan körde han i full fart förbi mig en centimeter bakom. Synd för honom att han hade en polis bakom sig som satte igång blåljusen på en halv sekund och gav honom böter. HA! De bara log och vinkade till mig, poliserna alltså. Bra start på dagen.

Sedan bad min chef mig att göra en sak och jag kunde säga att jag gjorde det i förra veckan och han blev nöjd med mig. YES!

Och sen är detta orsaken till att jag hänger på tumblr, för att läsa sådana här saker:
Ska se Oscarsgalan när jag kommer hem. Första gången på sex eller sju år jag inte satt upp hela natten och tittade... Jag håller på att bli vuxen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar