tisdag 14 februari 2012

Come morning light, you and I'll be safe and sound.

Jag vaknade i morse och tänkte "hm, min klocka borde ha ringt känns det som" och kollade klockan. 07:30, jag skulle gått upp 06:50. Typ första gången i mitt liv jag glömde ställa klockan, men det gick bra ändå. Var till och med på jobbet tidigare än vad jag brukar haha.

Och T. Swift har varit trending på twitter nu i 32 timmar. Men hon har en stor fanbase plus att hon vann två Grammy's och släppte en ny musikvideo igår, låten Safe and sound till filmen the Hunger Games. Det bidrar nog.

1 kommentar:

  1. Hej,
    Har förstått att du bruakr livestreama Glee när det visas i USA..
    Har själv bara hittat länkar som läggs upp några timmar efter att den sänts där borta.. Har du några tips på bra livestreamlänkar så att ma kan se Valentine avsnittet nu i natt??

    //Erika

    SvaraRadera