måndag 20 februari 2012

Jag får exportera skiten i morgon istället.

Men för i helvete Final cut jäkla pro, jag vill ju bara exportera en film på sex minuter i HD som helst inte ska bli 1,8 GB okej?! Det finns en maxgräns på youtube, okej?

Nu går jag och lägger mig istället. Ska ju ändå gå upp 06:15 i morgon för att träna. Gaa-aalen.

Förresten, på onsdag går Heart på tv11 kl 20. Missa inte. Bästa avsnittet ever. Hade jag haft 11:an hade jag kollat, mest kanske för att se deras hysteriska översättningar... jag borde blivit översättare ändå, de som jobbar på tv suger oftast.

Och här är kolla.tv:s beskrivning av avsnittet. Ja, hade de pratat om första avsnittet i säsong ett kanske... Eller ja, det där är exakt avsnitt 1x01, verkligen inte 3x13.
 This is more like it:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar