onsdag 22 februari 2012

I'm shining like fireworks over your sad empty town.

Jag fick ut filmen! I HD! I lagom storlek! *nöjd*

Så det här är Dear John med Taylor Swift från konsertdvd:n. Hennes helt fantastiska låt till John Mayer, och om hur illa han behandlade henne. Varje gång jag lyssnar på den säger jag till mig själv att aldrig lyssna på honom igen, sen sitter jag där och lyssnar på Who says ändå. Men ändå. Team Taylor.


Spola fram till ca 4:20 om ni inte orkar se hela och se denna biten. När hon sjunger fireworks och allt börjar explodera och alla börjar skrika jättehögt. Jag får rysningar och tårar i ögonen varje gång. Me love Tay.

Dear John, I see it all now it was wrong
Don’t you think nineteen’s too young
To be played by your dark, twisted games
When I loved you so, I should've known.

You are an expert at sorry
And keeping the lines blurry
Never impressed by me acing your tests
All the girls that you run dry have tired lifeless eyes
Cause you burned them out

But I took your matches
Before fire could catch me
So don’t look now
I’m shining like fireworks
Over your sad empty town

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar