måndag 6 februari 2012

Tittar folk faktiskt på sånt där?

Ibland glömmer jag att jag jobbar med sport. Typ som när folk här pratar om gårdagens Superbowl och jag råkar kalla det Stupidbowl. HONEST MISTAKE, okej?

Woops. Men jag har varit på en amerikansk fotbollsmatch. Visserligen mellan två kassa collegelag, men det kan ha varit det tråkigaste jag haft i mitt liv. Vi gick efter en timme, de låg ju bara i en hög hela tiden, okej? Jag tror vi röstade mellan att stanna eller äta glass. Lätt val. Speciellt när glassen hette Pinkberry.
Vi bodde vid rött kryss, glassen bodde vid blått kryss. Och de hade öppet till 23 varje kväll. God bless America. Och hundra meter bort en biograf. GOD BLESS! Visserligen var ju PCH inte den lättaste vägen att korsa med sina typ 6 filer, men sprang man så brukade man hinna på de 30 sekunder man hade på sig innan det blev rött igen.
Kan ju haft att göra med att det typ ENDAST var vi där också. Haha. Ingen vidare stämning. The school spirit was high!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar