fredag 17 februari 2012

To do or not to do?

Åh nej, fick precis förfrågan om jag vill vara publikvärd på The Voice Sverige under en månad, varje fredag kväll. Lättförtjänta pengar, jag får hänga med Fredrik, det lär ju vara skoj... men först jobba på ena jobbet till 16, sedan ett annat till 23:30. Is it worth it? What to do, what to do... Fredrik är en fin person jag träffade på Äkta Människor, fast han slutade typ när jag började. När vi träffats en gång fick jag ett sms där det typ stod ord som "darling" och "du är underbar", hur kan jag inte gilla honom? Han påminner lite om Johan från USA, förutom att han aldrig varit naken i min närvaro. Det där lät snuskigt. Believe me, dom är inte intresserade. Very gay, det är fint. Och så älskar han Glee lika mycket som jag gör. Ja, och så är han ju Björne tydligen.


Och kroppen, nu får du skärpa dig. Jag tränade spinning igår, det är inte okej att jag har helt bisarrt mycket träningsvärk i min rygg idag då.Skärp dig.

1 kommentar: