lördag 11 februari 2012

Det var nog allt jag hade att säga.

1. Jag har i alla fall inte tittat på videon eller previewen med Rachels pappor (Jeff Goldblum bl.a!) som de släppt på youtube! Stora pluspoäng till mig.
2. Däremot har jag läst att de sex sista avsnitten på säsongen ska vara jättesorgliga. Och så lägger Dianna upp en bild från vad de filmade igår. De filmar aldrig utanför skolan i princip, bara när de var i New York. Oh my dear god, någon kommer dö. De kommer döda någon. Och eftersom Dianna var den enda där... och det står en polisbil i bakgrunden... Dumma tankar, måste radera dumma tankar. Quinn ska ju gå på Yale!

3. Jag mår bättre idag men planerar att spendera dagen i min säng tittandes på säsong 6 av Grey's anatomy. Arizona är min favoritkaraktär, jag hade velat ha henne som kompis. Eller little Grey. Hon är också rolig.

4. Såg ni Skavlan igår?! Åh herregud, jag vill leta upp den där idiotiska amerikanen och ge honom en örfil! Jag är förvånad över att inte Mona gjorde det, jag hade varit skitförbannad om jag varit där. Men hade jag varit producent hade jag varit förbannat nöjd, det var ju riktigt bra tv.

5. Beyonce och Jay Z har skapat en tumblr om sin nyfödda son. Sådär mycket hår har jag ju knappt nu.

6. Och detta tyckte jag var roligt, från Kevin McHales Q&A på twitter igår för honom och i morse för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar