onsdag 15 februari 2012

Inte okej. Tänk på mitt hjärta. Det är ömtåligt.

VARNING: jag livebloggar det perfektaste avsnittet i glees historia. Inte din grej? Läs inte. För det här är helt jäkla perfekt. HELT. JÄKLA. PERFEKT.

Och jag bryr mig inte, jag tänker börja hela inlägget med avslutningen:

Och här finns en video. Om man nu vill känna hur det känns när hjärtat blir tvåtusen gånger större än vanligt. 




Så det var alltså sist. Detta var först:

All hail the captain of our ship:




Och här är en titt på hur Tumblr kan se ut kl 02:00 en tisdag.



Tjugo minuter in i avsnittet. Bästa avsnittet någonsin. Jag kan dö lycklig. Jag förlåter dom nästan för i kissed a girl. Och de driver med sig själva!!


Det jobbigaste med att se på amerikansk tv: för korta reklampauser! Lustigt nog inte så irriterad på att de är så ofta, men man hinner ju knappt kissa! Hade glömt det, men nu kom jag ihåg att man alltid fick springa om msn skulle göra något i pausen...

Det var faktiskt nästan värt 45 avsnitts väntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar