fredag 24 februari 2012

Morgonpigg? Snarare aldrigpigg.

Mamma tror att jag blivit morgonpigg. Ha! Varför tror du jag packar allt kvällen innan? Sedan lägger jag träningskläderna på golvet mot dörren i ordningen jag tar på mig så jag bara kan gå upp, ta på mig och gå ut. Det tar exakt 7 minuter att gå till gymmet, så jag går upp 9 minuter innan jag måste hämta ut min biljett. En minut till att klä på mig, sju minuters promenad och en minuts marginal. Nej, morgonpigg skulle jag inte kalla mig, men på eftermiddagarna är det för enkelt att avboka en timme innan om jag är trött eller hungrig. På morgonen går det inte, då får jag en prick och det går ju inte.

Nu orkar jag inte skriva mer. Mina biceps värker.

Fredagslåten, Young the giant - Cough syrup:

(Jaaaa, den har varit med i Glee, i tisdags till och med. Jag avråder starkt från att titta för den scenen var skitjobbig rent ut sagt. Bra, men aj i hjärtat.)

1 kommentar: