onsdag 22 februari 2012

Mitt ansikte just nu när jag see nya Glee:


Jag är så upprörd att jag inte ens vet var jag ska börja så jag börjar inte.

Men ALLVARLIGT. Santana blir outad av Finn och får sjunga I kissed a girl (allvarligt? wow, välj en mer offensive låt tack. Nähä, ni hittade ingen?), Karofsky får ett helt jäkla avsnitt om... nej jag vet inte ens. Jag är förolämpad av hela detta avsnittet. Jag låter en annan person sköta snacket för hon kan förklara det bättre:



Det är lustigt hur mycket jag kan hata denna serien...




Okej, nu går jag vidare i livet och ignorerar den här skitserien i sju hela veckor. (HAHA)

Såhär vill jag färga håret i sommar!! Cooooooolt.

Okej, under "läs mer" så finns två gifs på sista scenen i avsnittet. Sista scenen innan sju veckors uppehåll.



Det lustiga är att de hade spenderat de tidigare 59 minutrarna med att totalt misshandla avsnittet (och klippa bort scenen från bröllopsbutiken!!) så jag brydde mig knappt. Oj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar