tisdag 14 februari 2012

Jag är alldeles för engagerad i denna kärlekshistorien.

45 episodes,
798 days,
2 years, 2 months and 6 days
since Sex is not dating. If it were Santana and I would be dating.” (00:25 in i videon)



Mamma, titta bort. Erika som frågade efter en fungerande livestream för i natt: denna brukar jag använda. Den går efter östkusts FOX så det börjar kl 02.00 då. Om den inte skulle fungera så gå in på tumblr under taggen "glee livstream" så brukar det dyka upp massvis precis innan programmet börjar. Denna kan också funka.

OBS: De börjar oftast inte fungera förrän precis innan Glee börjar. Och jag har sovit 9-10 timmar varje natt i en vecka, jag klarar en natt med en timme mindre sömn. Om inte så skulle typ alla småbarnsföräldrar vara utdöda sedan länge.

Och om jag inte redan var död av all uppståndelse kring denna dagen, så kan jag ju titta på denna femton gånger i sträck och dö lite mer.Allvarligt, den får mig att gråta varje gång.

1 kommentar:

  1. Tackar :)
    Tror jag skulle dö mera av att inte få kolla på det i natt, utan i värsta fall få vänta ända tills på söndag.. Då jag först ha skola hela dagen i morgon och sedan ska jag åka till min far, där det inte är säkert att internet fungerar.. Så jag satsar på 1h mindre sömn i natt :)

    SvaraRadera