söndag 7 november 2010

Sjukling.

Jag är sjuk. Började känna av halsen i onsdags kväll och sedan har det bara blivit värre. Nu är jag förkyld och har ont i huvudet, så idag ska jag inte göra något alls faktiskt, bara se på film och ligga i soffan. Ganska skönt, men jobbigt att må dåligt. Igår var vi i skolan hela dagen, jag åkte hem vid sex på kvällen, fast fick sedan gå hela vägen tillbaks och hem igen för jag hade visst inga nycklar med mig. Irriterande! Arash kom hem vid åtta, då åt vi godis och såg på Så mycket bättre och sedan på den andra Harry Potter-filmen. Vi håller på att jobba oss igenom alla nu eftersom Arash inte sett dem och den sjunde har biopremiär om två veckor. Längtar!

Så nu blir det Zombieland medan Arash är på gymmet. Hmm, det står visst en godisskål här bredvid mig också, lockande... fast först: reprisen av Idol. Linnea är så jäkla grym!

HAHAHA titta vad jag hittade på datorn! Gangstaklassen från högstadiet, eller vadå? Jag och Jennifer är såklart de enda som ler. Tur att jag hittade klassfotot från våren och inte från hösten, det har jag nog gömt mycket väl i någon låda... då klädde vi ut oss. Hmm. Jo, jag hade visst det också:

Miniformat för detta är pinsamt. Haha!

1 kommentar:

  1. Hahaha, vilka minnen! Vadå pinsamt? ;) Krya på dig!!! kramar

    SvaraRadera