tisdag 9 november 2010

Gettin' caught up inte the HP world.

Häromdagen såg vi Harry Potter och de vises sten, den första filmen i serien. Arash var väl inte överväldigad och tyckte inte så mycket om den. Dagen efter såg vi HP och hemligheternas kammare och den gillade han lite mer, men fortfarande inte helt övertygad. Igår såg vi på HP och fången från Azkaban. Direkt efter filmen satte han igång extramaterialet och började kolla igenom allt. Jag tror han börjar bli övertygad nu. De första filmerna är mer barnfilmer, sen blir de mörkare och mörkare och bättre.

Själv sitter jag och kollar på extramaterialet till HP och den flammande bägaren nu, nästa film i serien. Här introduceras ju äntligen Cedric Diggory, aka Edward i Twilight. Förresten så har de äääntligen börjat spela in Breaking Dawn nu, scenerna i Brasilien. Can't wait!

1 kommentar:

  1. Det är ju lite töntigt av mig kanske, men det började sprudla i hela kroppen när jag läste om breaking dawn nu och såg bilderna. :) Jag vill se den nu!

    SvaraRadera