lördag 13 november 2010

First Lego Leauge

Oj vilka problem vi hade igår. Teknikstrul från sekund ett. Som tur var hade jag med mig världens bästa TOM (technical operation manager) som lyckades klura ut hela saken. Vi har aldrig gjort något så klurigt som first lego leauge, vi ska både filma för att livesända på storbildsskärmar, och dessutom kunna klippa ihop det sen. Riktigt tekniskt krångligt!

Men vi fick riggat igår, får bara hoppas att det funkar när vi väl kommer dit idag. Det går säkert bra. Vi ska vara i Borlänge ungefär halv nio, repet börjar halv elva och sen är invigningen kl tolv. Halv fem är allt klart. Kommer bli en lååång dag men jag är laddad! Jag har ju världens bästa team av fotografer och mixer plus då världens bästa tom så jag tvivlar inte en sekund. :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Promenaden,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar