onsdag 10 november 2010

Mycket framöver.

Vad roligt att min smärta kunde glädja någon där ute i alla fall, jätteroligt verkligen. Eller okej då, smärta var kanske att ta i, jag fick värsta fnissattacken själv när jag trillade.

Idag har jag varit hos tatueraren och pratat, ska dit på tisdag. Nervöst! Men först har jag en hel del saker. Måste skriva en tidsplan för den vetenskapliga uppsatsen (fancy!) och imorgon är det möte med fiskarhedenvillan om kommande uppdrag. På eftermiddagen ska jag på en föreläsning med Erik Gandini som gjort den hyllade dokumentären Videocracy om Berlusconi och Italien. Sjukt bra! Ska bli intressant. Johan Söderberg ska också föreläsa, han har klippt dokumentären, men det är även han som göra alla videos till Madonnas konserter och han har gjort en mängd musikvideos, bland annat Kents Töntarna. Det ska blir roligt! Dock står det på du.se att det kostar massa pengar att gå på föreläsningarna men vår lärare säger att det är gratis. Hmm. Får hoppas på det bästa! Cissi Elwin som är VD för Svenska Filminstitutet skulle också kommit men nu verkar det vara ändrat, synd... skulle frågat om inte jag kunde få ta hennes jobb annars haha ;)

Och sen på fredag ska vi rigga inför legotävlingen och sen på lördagen ska vi filma den. Nervöst!! Jag är ju producent och detta är liksom på riktigt, får ju betalt för detta! Herremingud... men eftersom jag vill bli producent sen så är detta bra övning. Men håll tummarna för att allt går bra!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna. Jag tror på dig!

    SvaraRadera
  2. Mina tummar vitnar för att jag håller de så hårt! ;) Kommer gå kanon, det gör det alltid när du är inblandad :D

    SvaraRadera